Totalul afișărilor de pagină

Persoane interesate

marți, 24 mai 2011

Pasa ♥

 Aici o sa scriu despre Geo (pasa:x).
Este cea mai buna prietena a mea.Pana aici e bine.:-? E bruneta,inalta,cu tatze mari.Am zis tot ce conteaza:)).glumesc...E o fire foarte copilaoasa uneori :)) pune foarte repede la suflet tot ce aude.Dar nu conteaza.O iubesc enorm pentru ca e langa mine oricand.:xCand am vre'o problema sta cu mine la telefon pana  ma calmez si daca nu ma calmez imi zice "pasaa numai fi suparata..io maine ma trezesc de dim,dar mai stau ca ai nevoie de mine (:|te superi..." stie ca nu e adevarat...:))Ii place sa se uite la telenovele si sa stea pe facebook si mai nou ii place sa se joace Invazia Gainilor 2.[stiu k ma injura knd o sa citeasca asta dar era necesar sa zic:))))]Inavta foarte bine la scl, e ambitioasa.;;)Si o invidiez pentru asta.Vreau si  io sa invat bine,dar m.am gandit cam tarziu:)).
Ii multumesc pentru ca e mereu langa mine cand am nevoie de cineva cu care sa vorbesc,in care sa am incredere,care nu ma minte si stiu ca ma iubeste neconditionat.E singura persoana cu care vorbesc orice inafara de mama.:x O iubesc multtttttttttttttt,multtttttt,multtttttttt de tot si stie asta.:d 
Ma enerveaza cand e recalcitranta si incerc sa vorbesc cu ea si  nu da' nici un semn ca mi-ar fi inteles intentia:)) A,a,a,a sa nu uitam =; ma mai enerevaza si cand zice ca e grasa pentru ca nu e deloc adevarat.Nu e grasa,dar in schimb e NEBUNA.8-} (stiu ce zic credeti-ma:)) ) 
 Geo e sora pe care nu am avut-o niciodata si pe care mi-am dorit-o mereu.O cunosc d'asta vara,dar nu as fi crezut ca vom ajunge prietene asa de bune.La inceput nu ma suporta zicea ca sunt fitoasa:))dar s.a dovenit a nu fi deloc asa din moment ce am ajuns asa d bune prietene.;;) 
 Am inceput sa ne imprietenim cand eram cu Andreea in fata unui bloc de langa generala. Fumam..si cine trece? Geoooo..se ducea afara.:d am strigat-o si a venit sa stea cu noi.Incet,incet am inceput sa vorbim.:d am facut schimb de ID;uri si dupa am tot iesit afara,in parc si totul a venit de la sine dupa..:d
 Prima data am dormit la ea dupa baieramul de la ziua ei.:)) si de atunci rar ma vede mama vinerea si sambata sa dorm acasa.:)).Parintii mei o plac,ceea ce se intampla foarte rar cu majoritatea prietenilor mei.:d tata mereu are grija sa imi caracterizeze fiecare prieten:)).Dar de ea nu a avut ce sa zica.Si mie imi place foarte mult de ai ei.:d cu maicasa vorbesc orice si e foarte deschisa si de treaba.taicasu' e tovarasu' meu.=; mereu glumeste cu mine cand ma duc pe la ei.
Asa:-? ce sa mai zic de Geo.:-? Aaa ii place street-danceul sa mearga la sala si  chiar daca nu are voce asta nu o impiedica sa cate mereu prin casa:)) \:d/ Aaaaaaaa si danseaza  foarte bine.:X si d;asta o invidiez pt ca eu nu prea am o treaba cu chestia asta:)).
  Am multe planuri vara asta cu ea.:-? gen sa mergem la mareee,la munteee, sa ne distrammmmmm.Bineinteles dupa ce scap de nenorocitu' ala de examen.~X(
                                  Pt ea am doar 3 cuvinte :Te iubesc,Pasa!:x

                                                                                                           P:S :tot ce am scris mai sus e total
                           adevarat.Nu am motive sa mint sau sa inventez.Scriu aici ce simt.:*







Dupa ziua eiiiii:)):x Prima poza.:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu