Totalul afișărilor de pagină

Persoane interesate

marți, 24 mai 2011

Cera.M :))

                                                        Aici va zic de Ceraaaa:x.(Alba proasta:)).
   Ce sa va zic despre ea.;;) E inaltaaaaaa,slaba si blonda.:)):x[si e nevatsa lu Masu era sa uit]
Asa:)) deci pe cera am cunoscut'o acum 1 an:x tot la generala.venea cu Beaaa:x
A fost prima fata cu care am vorbit din tot grupul lor de fete pentru ca mi se parea cea mai de treaba:d.
Printre multi altii am fost si eu una care i-am zis lu' Masu' ca o sa fie cu Cera si el zicea "Ce'ai ma:O io cu nebuna aia?Nu cred...[-(" Negativ.:)) Asa aici trebuia sa vorbesc despre Cera nu desp reatia ei cu Masu.:)) Am uitat.=;
Asaaaa.deciii ..Cera mereu imi da' sfaturi.;;),daca nu gasesc anumite cuvinte pt a ii spune unui baiat ceva apelez la Cera ea mereu are cate o idee.:))
Cera peste vre'o 9-10 ani vrea sa fie Blonda de la Drept.:)) ii place sa invete.;;) o sa devina avocata.cel putin asa spera ea.;;) si cred ca are toate sansele.;x
Am multe momente frumoase si cu vaca asta:x mai ales cand am dormit la ea si ne.am batut cu friscaaaaaaaaa
de era pe jos numai ciocolata si numai frisca si pe pereti si peste tot.:)) am injurat-o putin ca mi-a incretit paru' da  n.are nimic:))

E o vaca si o iubesccccccccccccccccccccc:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X


Aici facea pe desteapta:))



De baiatia asta cu frisca vbm mai sus:)).


 Beaaaa:X
.


Un comentariu:

  1. Si eu te iubesc. Neagra proasta :x Black women :X :))))=)) Si vezi ca la poza cu frisca. Se scrie "De bataia, nu baiatia :)))))Neagra proasta :))) Hai te ciusss`aa Cera :x. How`ar`de =))

    RăspundețiȘtergere